Конспект 5 клас

Підготували вчителі інформатики Гостюшкін О.В та Гопієнкова Л.В.
Інтелектуальна гра «Весела інформатика» 5 клас
Мета:         Підвищити рівень знань учнів з інформатики;
розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
                                                     
Обладнання:     презентація гри, таблички «Відповідь готова», картки «Доміно», картки «Збери комп’ютер», картки «Юний програміст», карткова гра з інформатики «Пазли»

Хід гри:
Добрий день, шановні друзі!
Сьогодні ми побачимо –
Хто швидший і спритніший,
А також всі дізнаємось
Хто тут найрозумніший!
Нехай обом командам
Удача посміхається,
Сідайте всі зручненько,
Змагання починається!









І конкурс «Питання мудрого монітора»
Мудрий монітор хоче переконатися, що ви розумні, і підготував вам запитання з інформатики. Я буду їх зачитувати, а команда, що знає відповідь, піднімає табличку «Відповідь готова». (Додаток 1)
Питання Мудрого монітора: (Додаток 2)
1.     Який пристрій введення є самим древнім в комп'ютері,  його прабабусею була друкарська машинка?  (клавіатура)
2.     Який пристрій комп'ютера допоможе вам зв'язатися зі всім світом? (модем)
3.     Про який пристрій йде мова?
Живет под вентилятором,
Себя мнит императором,
В работе раскаляется,
Как солнце над экватором.
К нему народ империи
Относиться с почтением
Но сам он занимается
Программным исполнением. (процесор)
4.     Який пристрій комп'ютера може читати з аркуша картинки і тексти?  (сканер)
5.     Де в комп'ютері зберігатися все, що він знає?  (у пам’яті)
6.     Який пристрій комп'ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)
7.     Без якого пристрою виводу комп'ютер не може працювати?  (без монітора)
8.     Комп'ютер, який можна узяти в дорогу?  (ноутбук)
9.     Будинок, де живе процесор?  (системний блок)
Правильна відповідь – 1 бал.
ІІ конкурс «Доміно»
Вправа для актуалізації опорних знань «Доміно».
Помічники роздають командам комплекти доміно. (Додаток 3) Їх треба скласти в один рядок так, щоб кожна наступна картка відповідала попередній. Коли група готова, гравці піднімають таблички «Відповідь готова».
Методичнірекомендації:
Заслухати треба кожнугрупу, а правильний рядок демонструвати краще за допомогою мультимедійного проектора й слайдів презентації. При цьому слід коментувати вибір послідовності карток.
Скільки правильних відповідей в команді – стільки балів й отримують.

ІІІ конкурс «Збери комп’ютер»
— А ось чи знаєш ти, з чого комп'ютер складається? Ти можеш уявити собі, що у нього усередині? Я тут для тебе схему намалював. (Додаток 4)
Схема — це намальовані частини чогось великого. Ось, наприклад, машина. З чого вона складається? З кузова, коліс і кабіни, в якій водій сидить, правда? Так і тут. У комп'ютері теж є головні частини. Ваша задача підписати основні пристрої комп’ютера. Скільки правильних частин буде підписано – стільки балів і отримає команда.

ІV конкурс «Юний програміст»
— А зараз ми перевіримо, чи настільки ви уважні, що бути друзями з комп'ютером! Так, комп'ютери працюють лише за програмами, які написані людиною. Спробуємо довідатися, хто ж з вас «юний хакер», який розуміє слово «програма». (Видається завдання). (Додаток 5)
— Подивимося, хто перший впорається з ним. Хто перший відповість – отримає 4 бали, другий – три і т.д.
Прослідкуй за рухом за вказаним маршрутом і знайди зашифроване слово. (№ 1 — казкар; № 2 — рапіра; № 3 — резерв; № 4 — біблія.)

V конкурс «Пазли»
Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК». (Додаток 6)
Завдання:
1.     Необхідно зібрати пазли на швидкість.
2.     Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.
Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.
Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а командам, які сьогодні трішечки відстали, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання з інформатики.



Немає коментарів:

Дописати коментар