Цілі:
навчальна:
сформувати поняття об’єкта; формувати навички малювання за допомогою графічного
редактора;
розвивальна:
формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу; творчі
здібності;
виховна:
виховувати естетичний смак.
Тип уроку:
засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Програмне забезпечення: графічний редактор Tux Paint;
презентація «Об’єкти».
.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
На попередньому уроці
ми з вами почали вивчати графічний редактор Tux Paint. Давайте згадаємо:
1. Як
запустити програму Tux Paint?
2.А як завершити роботу з програмою Tux Paint.
ІІІ.
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Розгадайте ребус (Слайд 1)
Учитель. Слово, яке зашифроване в ребусі,
і є темою нашого сьогоднішнього уроку. (Слайд 2)
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
(Слайд 3)А зараз давайте розгадаємо загадки:
Худорлява і вертлява,
На папір біжить у справах,
Закарлючки полишає, -
У пеналі спочиває.
(Ручка) лкм
Як не бий, він не
заплаче, тільки сам завзято скаче.
(М'яч) лкм
Мов маленький
м’ячик,
Висить, а не скаче,
Рум’яне, гладеньке,
Висить, а не скаче,
Рум’яне, гладеньке,
На смак
солоденьке.
(Яблуко) лкм
(Яблуко) лкм
Дуже я потрібна
всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга) лкм
Це предмети лкм
(Слайд 4 )
І ввечері, і зранку
Вартую я на ґанку.
І кусаю, і гарчу –
В дім чужих не пропущу.
(Собака) лкм
Має
хвіст, та не літає, має рот — не розмовляє. Можеш вудкою спіймати і загадку
відгадати.
(Риба) лкм
На
дворі і на току — Скрізь луна :»Ку-ку-рі-ку!» Гордо птах цей походжає, Дуже
пишний хвостик має, Шпори, гребінець чарівний… Що за птах цей, дітки?
(Півень) лкм
Це істоти лкм
(Слайд 5 )
Тільки дощик прошумів
За лужком, за лісом,
Хтось у небі рушничок
Вишитий повісив.
Хто вгадає з діточок,
Що воно за рушничок?
За лужком, за лісом,
Хтось у небі рушничок
Вишитий повісив.
Хто вгадає з діточок,
Що воно за рушничок?
(Веселка) лкм
Я падаю на ваші хати,
я білий-білий, волохатий,
я прилипаю вам до ніг
і називаюсь просто - ...
я білий-білий, волохатий,
я прилипаю вам до ніг
і називаюсь просто - ...
(Сніг) лкм
Щось у небі синім — блим!
Розкотився в небі грім
Та гуркоче вдалині.
Що за дивні ці вогні?
(Блискавка) лкм
Розкотився в небі грім
Та гуркоче вдалині.
Що за дивні ці вогні?
(Блискавка) лкм
Це явища природи лкм
(Слайд 6 ) Предмети, живі
істоти, явища природи – це об’єкти.
Для того, щоб відповісти на питання: «Що це таке? Хто це такий?»,
потрібно повідомити про об’єкт найважливіше. Насамперед, розповісти, із чого об’єкт
складається, що з ним можна робити (що має істота, що вона може робити), тобто описати його властивості.
(Слайд 7 )
Наприклад, об’єкт яблуко має
властивості: колір, смак, розмір, запах, форма.
(Слайд 8)Об'єкт учень має властивості: Ім'я, прізвище, вік, зріст,
вага, колір волосся.
(Слайд 9 )V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Руки
вгору, руки вниз,
Та
легесенько прогнись.
Покрутились,
пострибали,
Раз
– присіли, два-три – встали.
А
тепер ми полетіли,
І
тихенько дружно сіли
VІ.
ЗАСВОЄННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
А зараз давайте пограємо в гру «Знайди зайве». (Слайд 10-12 )
VІІ.
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
(Слайд 13 )Повторення
правил безпечної роботи
за комп’ютером
(Слайд 14 )Робота
за комп’ютером
Релаксація.
Вправи для очей
VIII.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Фронтальне
опитування
1.
Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці?
2.
Що нового ви дізналися?
3. Що таке об’єкт? Наведіть приклади
об’єктів.
(Слайд 15)
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
с.
117-120
Немає коментарів:
Дописати коментар