Підготували вчителі інформатики Гостюшкін О.В та Гопієнкова Л.В.
Інтелектуальна гра «Подорож до Комп'ютерленду» 4 клас
Мета: Підвищити рівень знань учнів з
інформатики;
розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення
інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у
команді, почуття відповідальності.
Обладнання: комп’ютери, презентація заходу,
таблички «Відповідь готова», пазли «Пристрої ПК», файл «Кросворд», файл
«Алгоритм», файл «Стерті слова».
Хід гри:
Добрий день, шановні друзі!
Вітаємо всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з
нами незвичайною країною Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати
інформатику. Сьогодні вирушають дві команди другокласників (третьокласників), а
склад команд визначимо за білетами, які ви зараз отримаєте.
За правий стіл сідають учні, на білеті яких назва «Мишки-програмишки», а за лівий – «Розумні ноутбуки». (Додаток 1)
Наш урок цікавим буде!
Позмагатись люблять люди!
І дорослі, і малі,
Тобто, й наші школярі.
Будемо ми працювати,
Й руку вправно піднімати.
Тож швиденько починаєм,
І все вивчене згадаєм.
Сходинками мандрувати
Вперед ! Знання здобувати.
І
конкурс «Розминка»
Перша зупинка нашої подорожі місто
Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши
на запитання Мудрого монітора. (Додаток
2)
1. А, Б,
В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це … (клавіатура)
2. Я
показую об’єкти,
Фото-, відео проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор)
3. Якщо
є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний … (блок)
4. Я
магнітний бутерброд,
Та мене не з'їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної … (дискети)
5. Я не
нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я … (мишка)
6. Ця
всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати. (Інтернет)
7. Хто
хоче щось запам'ятати –
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот –
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають
комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук)
8. Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп'ютер від нього
страждає. (Вірус)
9. Якщо
треба знову й знову
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник – «тваринка» в нас,
Що допоможе нам всяк час. (Миша)
10. З ним
справу має архітектор,
З ним справу має будівельник.
Хто за комп'ютером працює,
До нього теж давно вже звик.
Скажіть про що іде тут мова –
Назвіть одне англійське
слово. (Windows)
11.
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я … (редактор)
Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь
піднімає табличку «Відповідь готова».
(Додаток
3)
ІІ конкурс «Кросворд»
У Комп’ютерленді обов’язково треба вміти розв'язувати кросворди.
Ви знаєте як їх розгадувати, діти?
Давайте перевіримо. (Додаток 4)
К
|
Л
|
А
|
В
|
І
|
А
|
Т
|
У
|
М
|
Б
|
А
|
Й
|
Т
|
П
|
В
|
Р
|
О
|
М
|
Р
|
Б
|
К
|
Р
|
І
|
А
|
Н
|
И
|
Е
|
Е
|
О
|
И
|
Н
|
П
|
І
|
Ш
|
Т
|
Й
|
Д
|
Н
|
Ч
|
А
|
Т
|
К
|
П
|
С
|
Е
|
Т
|
Е
|
М
|
О
|
А
|
А
|
І
|
Р
|
Т
|
С
|
'Я
|
Р
|
А
|
Д
|
К
|
Р
|
Е
|
Ь
|
Т
|
Ваше
завдання: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім
діагонального.
Максимальна
оцінка – 10 балів.
Молодці, діти. Давайте дізнаємося
результати конкурсу.
ІІІ
конкурс «Пазли»
Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої
ПК». (Додаток 5)
Завдання:
1.
Необхідно зібрати пазли на швидкість.
Правильно зібраний пазл– 1 бал.
Учасники готові? Почали.
ІV
конкурс «Алгоритм»
Вам потрібно записати в правильному
порядку пропущені команди до алгоритму для робота. (Додаток 6).
V
конкурс-естафета «Стерті слова» (практично)
Наші команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп'ютерленду
– Windows. Там вони познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск, Піктограмами
Кошик та Мій комп'ютер, Програмами Word та Paint. А щоб доказати це, фони зараз
виконають завдання «Стерті слова».
Увага, почали!
Правильно підібраний термін – 1
бал.
Файл «Стерті слова» (Додаток 7)
1.
Системний …
2.
Мої …
3.
Лазерний …
4.
Робочий …
5.
Графічний …
Відповіді:
1) блок, 2) документи, 3) диск, 4) стіл, 5) редактор.
Я надаю слово журі для оголошення
результатів подорожі.
(Оголошення
результатів змагань)
НАГОРОДЖЕННЯ КОМАНД.
Підійшла до завершення наша подорож. Ви сьогодні були дуже уважні, все добре і швидко виконували, тому і дійшли до кінця нашого маршруту. Бажаємо вам і надалі поповнювати свої знання з інформатики і проходити ще цікавіші подорожі
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Немає коментарів:
Дописати коментар